Pengikut

Selasa, 20 Julai 2010


!!CERITA HOT'S MY BABY!!


Hye korang..ary ni 20 july 2010..SOK GENAP BELIAU 11 BULAN..aku nak bebel sket ttg anak dara aku tu..haish,ary ni nana betul2 uji tahap kesabaran ummy ye..u know wut,now nana dah pandai panjat sofa..OMG!!Nana u Girl oke! Dun la panjat2 sayang..penat aku jerit kat nana..aku angkat nana g atas tilam,leka aku upadate blog,tibe2..bawah sofa plak nana duduk..subahannallah..angkat lagi letak atas tilam,then ilang lagi kali ni kat kabinet tibi lak..adoyai nana..if u notty everyday,ummy so kurus2..hehe..oke gak tuh,leh kurus..atlast aku geram pe ag,amek walker & sumbat nana in walker..hahaha..puas aty ummy..& u so nangis2..but kejap2 je u nangis kan my baby..a few minit,my bro dtg,n one more tyem aku leka2 update blog,aku digegar kan dgn berita GEMPAK!!.. my mom said,"nana kene 'CULIK' dgn along ,my bro..x sempat nk selamatkan..huhuhu..xpe la..aman sikit umah..da 1/5 n hours..aku cam rase sunyi je..then my mom pon ajak g amek nana aku kat uma my bro..my luck abg aku da pindah area sini je..sesampainye disana "umah bro" kemain ske lagi nana main gan cousin die.(Aqil hail)..aku takut gak nana nagis,coz abg aku x bawak curut yeye..hehe..nana lau jupe aqil,ilang ummy pon xpe..nana ske kawan..x padan gan kecik nye..& we all pon balik..sesampai kat umah,aku mandikan nana,bg susu..u all nak tau ape jadi??? nana TIDOR!! hehehehe..bleh la ummy update blog sampai clear..nana,jap g bangun ummy bawak jejalan oke sayang..muahahahaha...Love u Nana..

ni pic yg aku baru je snap tadi..hehe..nana penat main dgn aqil..tido pon tunggang langgang..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan